Musical89

Wednesday, December 06, 2006

Evanescence

Música
Call Me When You're Sober

Don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
You want me
Come find me
Make up your mind
Should've let you fall
lose it all
So maybe you can remember yourself
Can't keep believing
We're only deceiving ourselves
And I'm sick of the lie
And you're too late
Don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
You want me
Come find me
Make up your mind
Couldn't take the blame
Sick with shame
Must be exhausting to lose your own game
Selfishly hated
No wonder you're jaded
You can't play the victim this time
And you're too late
So don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
You want me
Come find me
Make up your mind
You never call me when you're sober
You only want it cause it's over
It's over!
How could I have burned paradise
How could I - you were never mine!
So don't cry to me
If you loved me
You would be here with me
Don't lie to me
Just get your things
I've made up your mind
(tradução)
Me ligue quando estiver sóbrio
Não chore por mim
Se você me amasse,
Estaria aqui comigo
Você me ama,
Venha ao meu encontro
Decida-se
Deveria ter deixado você se desesperar
E perder tudo
Para que talvez você possa se lembrar
Não posso continuar acreditando
Nós simplesmente estamos nos enganando
E eu estou cansada das mentiras
E você está atrasado demais
Não chore por mim
Se você me amasse,
Estaria aqui comigo
Você Me ama
Venha ao meu encontro
Decida-se
Eu não deveria levar a culpa
Enjoada da vergonha
Deve ser cansativo perder seu próprio jogo
Odiado de forma egoísta
Não é surpresa alguma você estar esgotado
Você não pode bancar a vítima dessa vez
E você está atrasado demais
Então, não chore por mim
Se você me amasse
Estaria aqui comigo
Você me ama
Venha ao meu encontro
Decida-se
Você nunca me liga
quando está sóbrio
Você só quer continuar
porque está tudo acabado
Está acabado
Como eu pude destruir
o que era perfeito?
Como pude?
Você nunca foi meu
Então não chore por mim
Se você me amasse,
Estaria aqui comigo
Não minta para mim
Apenas pegue suas coisas
Eu já decidi por você
Composição: Amy Lee
Claudemir Silva

0 Comments:

Post a Comment

<< Home